Coronavirus



Bij Castor b.v. doen we onze uiterste best om het Corona-virus (COVID19) buiten de deur te houden. Hierbij richten wij ons zowel op de continuïteit van onze leveringen en van onze dienstverlening als op de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers, klanten en andere relaties. Onze klantenservice krijgt veel vragen over het Corona-virus, wat houdt het in voor de levering, hoe te handelen en hoe te voorkomen.

Leveringen en voorraden
Wegens het Corona-virus zijn diverse Corona-gerelateerde producten niet of nog steeds erg moeilijk verkrijgbaar bij onze leveranciers, de Nitril handschoenen zijn hier een goed voorbeeld van. Maar het begint weer langzaam op gang te komen. Mochten de producten weer op voorraad komen, dan brengen we u daarvan op de hoogte. Daarnaast hebben diverse producten uit ons assortiment (niet altijd Corona-gerelateerd) leveringsproblemen. Dit kan komen doordat de productie in Corona-gevoelige gebieden plaatsvindt. Wij doen onze uiterste best om hier alternatieven voor in te zetten. 

Door de grote orderdrukte kan het zijn dat sommige bestellingen vertraging oplopen. Waardoor bestellingen later bezorgd worden dan u van ons gewend bent. Ook merken wij dat onze bezorgdienst (PostNL) het nog steeds erg druk heeft. Waardoor pakketten langer onderweg zijn. Wij kunnen uw verzekeren dat we ons uiterste best doen om weer tot de bezorgservice te komen die u van ons gewend bent.

Contact
Vanwege de genomen maatregelen en grote drukte kan het voorkomen dat het langer duurt voordat we uw oproepen en e-mails kunnen beantwoorden. Maar we doen ons uiterste best om uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Mochten er vragen zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via de mail: info@castorbv.nl.

Handige links
- RIVM
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport